Friday, February 25, 2011

Iš seno į naują 2

Toms, kurios buvote ištikimos mano skaitytojos, ko gero, prisimenate praeitų metų rugpjūčio mėnesio post'ą apie newdressaday svetainę, kurioje viena moteris pažiūrėjusi Julie & Julia filmą, suprato, kad jai reikia kažkokio projekto. Jai reikėjo tokio projekto, kuris kasdien išspaustų iš jos kūrybinius syvus, taigi ji nusprendė metus laiko, 365  dienas, kasdien įsigyti senieną už 1 dolerį ir paversti jį naujiena. Kaip ji pasakė: One person’s trash is becoming my treasure this year. Jei neskaitėte šio post, galite tai padaryti čia.
Ši akcija jau baigėsi praeitų metų lapkritį, dabar ji užsiima nauju panašiu projektu, bet jos idėja nenešiojamą paversti nešiojamu surado daug talentingų pasekėjų, kurie įkvėpimo pagauti patys griebė adatą į rankas ir puolė atnaujinti savo rūbų spintas, persiūdami senienas. Štai gyvi įrodymai, kaip geros idėjos visada randa pasekėjų:

1. Emily F., mokytoja, kuri per savo darbą buvo pamiršusi, kad mokėjo siūti ir žadėjo sau kažkada užsiimti tuo reikalu, perskaičiusi newdressaday prisiminė, ką norėjusi padaryti jau seniai. Jai atėjo supratimas, kad ji turi tai padaryti dabar arba niekada, tai ji griebė suknelę, iš kurios kažkada planavo padaryti Halloween kostiumą:
Ir nukirpusi sijoną, pasidariusi kaklo juostelę, pridėjusi mėlyną berankovę bliuskutę (dar šiek tiek ją patrumpinusi), viską susiuvusi ir galiausiai per krūtinės vidurį suėmusi medžiagą, pavertė senieną į naujieną! Ir mano nuomone, be galo žavingą!

2. Kayley sidewalk ready blogo savininkė, fotografė ir kirpėja - labai miela ir pilna idėjų mergina. Ji semiasi idėjų iš interneto, katalogų ir žurnalų, loves fashion, bet kaip pati sako, let's not go crazy about that, your ensembles should be wearable for everyone! Beje man be galo patinka jos pagrindinė nuotrauka (labai jau gražiai ji čia viską susiderinus - tokia impecable, bei kažkodėl jos spalvų pasirinkimas man labai primena mano mylimą kambariokę - jai viskas čia tiktų ;)): 
Bet pakalbėkime apie tai, ką jis nusprendė pasidaryti. Artėjo Naujųjų Metų vakarėlis ir ji nenorėjo leisti pinigų prabangioms suknelėms, taigi nuėjo į Salvation Army ir už 3.50 dolerio įsigijo šią velvetinę  90's suknelę:
Tuomet griebė žirkles, susirado dvi plunksnomis kaišytas apykakles ir štai ką pasidarė:
Pretty amazing, ne?? Mane tai sužavėjo, kaip ji kardinaliai pakeitė suknelę...Taip pat ji pati pasidarė ir dirželį:
 Jei jums įdomu, kaip jai pavyko persiūti šią suknelę skaitykite čia, o dėl dirželio čia
Manau, ji yra ir puikus pavyzdys, kaip puikiai atrodyti galima ir iš pigių sąnaudų, jei tik žinai, kaip jas tinkamai panaudoti ir suderinti. Medžiaga jai kainavo tik 3.50 dolerių, plunksninės apykaklės 30 dolerių, bet galiausiai ji turėjo įspūdingą Naujųjų metų suknelę prilygstančią kainuojančioms 200 dolerių. Beje, ji tikrai nėra pigių rūbų parduotuvių šalininkė, nes ir jos laikrodis yra įsigytas už 5.50 dolerių iš Salvation Army. 

3. Rachel, twentysomething siuvėja mėgėja, gyvenanti netoli Washington, D.C., You're sew cool blogo savininkė. Ji įvairiose svetainėse susiranda įkvėpimo šaltinius, rūbus, kuriuos norėtų nusipirkti, bet užuot pirkusi brangųjį variantą, second hand parduotuvėje įsigija reikiamo audinio rūbą ir persiuva senieną į kažką panašaus. Na pavyzdžiui, ją įkvėpė ši Missoni Edmona suknelė, kainuojanti 1,320 dolerių

Ji susirado tokią suknelę:
Ir persiuvo į šią:

Taigi, ir vėl viso šito pamoka - nebijokim būti kūrybingos, semkimės įkvėpimo iš aplinkos ir kurkime viską, pradedant nuo savo pasigamintų auskarų, baigiant savaip sumodeliuota ir savo rankomis pasiūta suknele. Daug maloniau yra imtis veiklos ir pasidžiaugti nuveiktu darbu, negu sėdėti ir tikėtis, kad jį kada nors padarysime. 

Sėkmės Jums mielosios!

3 comments:

Gerda said...

Nerealiai kūrybingi žmonės! Man patinka. Atrodo, tu užsiimi savo profesija Egle, bandai įkvėpti žmones kurti :D tik tikra mūza gali tai daryti :D

ieva said...

OOoo. tikrai kaip nerealiai šios moterys kuria ir daro iš nieko ar senienų.
Oo ir aišku tikrai mažiuk, man ta mergina labai ir patiko, kur tikriausiai apie mane ir pasakei, kad tiktų:]] beje, aš juk tokią pat man atrodo skarą turiu.

o žinai ką? tu irgi taip galėtum juk ekspermentuot..manau labai puikūs rezultatai būtų.

Eglė said...

LABAI Ačiū mergaitės už Jūsų komentarus! :*
Gerdut, jei tik dalindamasi tuo, kas man įdomu, galiu bent vieną žmogų įkvėpti, tada aš jau galiu sakyti, kad tikrai kalnus nuverčiau! ;))
O Ievut, tikrai tave turėjau omenyje ;)) ir dėl skaros man atrodo, kad tikrai tokią pačią turi, ji man ypač tave ir priminė. O dėl eksperimentų, jau seniai man patikdavo paeksperimentuot su senais rūbais, tik niekada su niekuo apie tai nesidalinau, o dabar tik laiko reiktų atrasti ir būtų šaunus užsiėmimas!