Monday, December 5, 2011

A little bit of everything...

Jau beveik ir prabėgo pirmadienis...

Ir kaip bebūtų keista, jis man visai smagutis buvo, toks mielas...Štai guliu dabar susisukusi mūsų miegamajame į šiltą pleduką, skaitinėju visokias įdomybes, geriu iš draugutės padovanoto puoduko arbatą, skanauju bandelę su obuoliais ir galvoju kaip gera savo namuose: 

Ypač kai turiu tokį nerealų vyrą, kuris man įknibusiai į kompiuterio ekraną atneša vat tokią staigmenėlę:

Taip pat vis mėginu emociškai ir fiziškai prisiruošti ištaisyti porą mokinių darbų, bet ko gero vėl teks keltis 5val. to daryti, nes man rytai daug produktyvesni nei vakarai. :) 

O gal man tiesiog reikia susikurti tokią workspace, kuri vien tik ir viliotų darbuotis? Vat pvz. tokią:
Sarah of Whoorl  tokią space turi susikūrusi savo miegamajame ir jai net nereikia daug vietos. Savuose namučiuose, mano rašomasis stalas, taip pat dabar yra perkeltas į miegamąjį ir randasi prie lango šono bei šilto radiatoriaus, o virš jo kybanti tuščia siena tarsi laukia kažkokio užpildymo...Reiks kažką sugalvot.

Kalbant apie rūbus, dabar dažniausiai esu obssessed su mokytojiškos išvaizdos deriniais ir jų paieškomis,  bei mano pačios nustebimui alyvinės spalvos įjungimu...Nejau mano mėlynos spalvos manija keičiasi į alyvinę? Ne....:DDD Mėlyna man visada išliks mėlyna, tik prie jos dar atsiras visokių, kurios man tarpais patiks. Bet kokiu šis Kendi derinukas, man tikras tobulumas: oficialu, miela, cozy ir romantiška, su alyvine spalva ir tiesiog kažkaip per daug puikiai įsivaizduojamas mokykloje...Tiesa, gaila, kad pas mus, nors ir stebėtinai šilta, bet ne pavasaris, nes šio derinuko grožis, mano nuomone yra blouse ir kelnių ilgis, kurio niekaip neparodytumei susikišusi kelnes į boots...

Style @ office/school/work:
Dar viena grožybė! Tekstūrinis megztinis/raštuotos kojinės + kaspinas ant liemens = netikėtas derinys. Spalvos: juoda/pilka - dar vienos, kurios kažkaip šį rudenį dominuoja mano spintoje. By clothed much
ŠALIKAI...
Taip pat kadangi aš labai mėgstu šalikus, ir praktiškai juos nešioju kasdien, kartais susiduri su problema - o kaip jį užsidėti? Netyčia radau nerealiai smagų video klipuką, kur per 4.5 minutės parodo 25 skirtingus šalikų rišimo būdus. 90% jau žinojau, bet buvo smagu pažiūrėti į smagią mergaičiukę ir stebėtis, kaip ji sugalvojo taip įdomiai sudėlioti video:

Dar viena dalykėlis - noriu pranešti, kad jau galima nemokamai parsisiųsti Valentino Garavani Virtualų muziejų ir jame viską apžiūrėti!!! Šiandien vyko tos programos paleidimas! 5 val. mūsų laiku per Youtube buvo galima tiesiogiai žiūrėti Press Conference with Valentino, kurią vedė Anne Hathaway. Deja, spėjau pažiūrėti tik pačias paskutines minutes. Bet pasižymėjau tokias mintis:

Ši pasirodė juokinga, kai apie tai kalbėjo pats Valentino ir jo draugas: Valentino is completely technologically unadvanced. When he wants to watch a dvd, he needs to call for the help and ask somebody to come and put the dvd in the player in order to watch, because he has no idea how to do it. Even when he watches TV, there needs to be someone around to turn the TV off, because he's incapable of doing it :))) That's why, at some point it's an irony that he had an idea to create a virtual archive of his works.

Tada dar truputis apie tai, kodėl ši programa nemokama ir būtent toki pobūdžio. It’s for the pople who are interested in fashion or designing, but can’t go to fashion shows. It’s an exceptional possibility to get close to the fashion. Touch the clothes at least virtually.

Ir tikrai! Šis muziejus jau mano kompiuteryje ir už tai nemokėjau nė cento! Nepraleiskit tokios galimbės!

Na o dabar jau einu miegelio ir palieku jus su gera mintimi pamąstymui:
Tai tiek! Geros Jums dienos!


1 comments:

Gerda said...

Gražu :) man labiausiai iš mados patiko tas krepšys, kuri alyvinė mergina nešioja ;)o tie šalikai, tai tikrai reiks pasigaudyti idėjų