Tuesday, April 5, 2011

20!!! Half is over! +What to wear with rain boots

Pusė jau prabėgo!!! Ogogo!!! Nesuprantu, ir kur tas laikas dingsta? Atrodo, tik pradėjau aš šį eksperimentą...Bet kokiu atveju, šiandien man buvo puiki nuotaika. Nors už lango ir lijo, o dangus buvo paniuręs ir kvietė visus į lovas miegot, bet man kažkaip tik kvailiot norėjosi! Net šiandienos įkvėpimu tapo mano guminiai batai - vėl turėjau progą juos užsidėti. Gal dėl to ir smagu! Gal ir kvailai skamba, bet smagių guminių turėjimas mane verčia džiaugtis lietumi, nes jiems atsiranda proga išlįsti į dienos šviesą...:) 

Outfit items:
  • Guminiai. - Centrinis piece - Dovana iš Amerikos. (2 kartą)
  • Sijonas. - Centrinis piece - Stradivarius, ~ 60lt (2)
  • Megztukas. Reserved, ~40-50lt (3)
  • Juoda bliuskutė trumpomis rankovėmis. Rasta mano mamytės spintoje. (2)
  • Šalikas. Parsivežtas iš Italijos, neatsimenu kiek kainavo. (1)
  • Auskariukai. Pirkti iki parduotuvėje iki 7 Lt. (2)
  • Plaukų sagė. Perdaryta iš senų sagių. (1)

INSPIRATION FOR OUTFIT WITH RAIN BOOTS

Čia tiesiog kokius man dar labai patikų turėti. Kodėl? Nes jie mėlyni ir su taškukiais! :)))
 O kas pasakė, kad guminiai vestuvėms netinka?





Tai daugiau nebebijokit lietaus ir ryte prabudusios nuo lietaus barbenimo į langą nepaniurkite, bet nudžiukite, kad štai atėjo diena for rain boots! :)))

2 comments:

Šarūnė said...

Eglute, vienas iš dalykėlių aš pastebiu tai yra tavo rašymo laikas;)) neįtikėtina, kaip tu tokiomis valandomis dar turi įkvėpimo ir sveikatos rašyti tokius nuostabius post'us!!!!! tai yra nerealu:)))) Labai patiko tavo splavinga botų diena. Ir pati dabar tokių užsimaniau, ir net nežinau, ką daryti;DDDD

Eglė said...

Šarūnyte, matai taip jau būna, kai daug darbų užsisėdi iki nakties ir tada dar po visko reikia ir savo įsipareigojimą atlikti :)) o dėl botų reikia tiesiog žiūrinėti kokioje maximoje, iki ir šiaip net Second Handuose:)...Galima puikių lobių pigiai rasti. Parduotuvėse tai nesąmoningai brangu.Naudingas dalykėlis šiaip! tik juos jau reikia rasto tookius, kurie tikrai patiktų, nes kelių botų turėti neapsimoka (nors aš visai netyčia turiu net du - tačiau vieni buvo dovana)