Saturday, April 9, 2011

22,23 & 24 dienos & Home Decorating

Per paskutiniąsias dienas išmokau, kad negalima nieko atidėlioti, nes kuo ilgiau atidėlioji, tuo daugiau darbo tau susikrauna vėlesniam laikui....Štai aš paskutines tris dienas, kiekvieną dieną fotogravausi, bet vakare nebesugebėdavau jų įkelti, nes miegas mane nugalėdavo...Sakiau vis rytoj ir rytoj, kol susikrovė šioka tokia krūva nuotraukų, kurioms įkelti dabar reikia dar daugiau laiko..:(((
Šiaip ar taip. Džiaugiuosi, kad save sugebėjau nugalėti ir šiandien to ėmiausi, nors miegas mane ir dabar kviečia į lovytę...
22 diena (trečiadienis)
 
 


 Outfit items:
  • Kelnės. -Centrinis piece- Iš manodrabužiai.lt svetainės už 75lt (2 kartą)
  • Megztukas. Reserved,  ~40-50lt (5)
  • Elektrinės žalios spalvos bliuskutė ant petnešėlių. (Vero Moda) iš Second Hand 2lt (2)
  • Batai. (lenkiški) iš Kretingos. 90lt (11)
  • Kaspinėlis. Pačios pasidarytas. (1)
  • Auskariukai-perliukai. Nebeprisimenu iš kur. (3)
  • Plaukų lankelis. Pirktas iki parduotuvėje ~5lt (2)
23 diena (ketvirtadienis)
Outfit items:
  • Sijonas. -Centrinis piece- Stradivarius ~60lt (4 kartą)
  • Megztukas. Reserved,  ~40-50lt (6)
  • Bliuskutė. Reserved,pirkta išpardavimo metu ~20-40lt (3)
  • Batai. (lenkiški) iš Kretingos. 120lt (5)
  • Pakabukas-drambliukas. Monton 16lt (1)
  • Auskariukai. Priklausė mano mamytei. (1)
24 diena (penktadienis)
 

Outfit items:
  • Bliuskutė trumpomis rankovėmis. -Centrinis piece- (Dorothy Perkins) iš Second Hand'o ~10lt (1 kartą)
  • Kelnės. Iš manodrabužiai.lt svetainės už 75lt (3)
  • Megztukas. (a-wear) Second Hand 2lt (2)
  • Batai. (lenkiški) iš Kretingos. 90lt (12)
  • Diržas. Mamytės darytas (3)
  • Auskariukai. Nebeprisimenu iš kur (1)
Home decorating
Kitchen
Photos: Nuevo Estilo via Apartment 34
 
Art walls - kaip man tokios patinka!!! 
 
Photo by Designsponge

Spalvoti baldai, spalvotos detalės
Photos by Joslin
 Photo by Lonny

Išlaikyta, neužtinkuota sena pastato siena.
Photo is autoban namų:


Tai gero Jums savaitgalio mielosios!!! Pailsėkite po savaitės darbų!

1 comments:

Gerda said...

mmm, ar man vaidenasi ar visas tris dienas kažkas vienija. Parinktas stilius, spalva ar tiesiog tas nuotaika kuria neša nuotraukos. Labai gražu ;)
Man patinka namų dekoravimas ;)