Thursday, March 17, 2011

1st day of my fasting/ Pasninkas

   Ir kas galėjo pagalvoti, kad atsirinkti 40 rūbų iš savo spintos yra nelengva užduotis?!
  Mintyse man atrodė, kad 40 tai yra labai didelis skaičius ir bus easy shmizy  palikti tokį skaičių savo spintoje...Bet kaip sakoma: ,,Neperšokęs griovio, nesakyk - op"! Vos pradėjus atrinkinėti drabužius, man ėmė kilti aibės klausimų: Ką išimti? Ką palikti? Kodėl palikti? Ar man gali prireikti to? Ar pasigesiu ano?.. Jau po 10 minučių šio galvos skausmo norėjosi viską mesti...Jaučiausi lyg kraučiausi lagaminą į ilgą kelionę, apie kurią beveik nieko nežinau. Kokio oro tikėtis?  Ką joje veiksiu? Na gerai, žinau, kad ji truks 40 dienų...
   Šiaip ar taip, praėjus dar kelioms minutėms suėmiau save į rankas, nes supratau, kad šis eksperimentas yra skirtas didesniam tikslui. Turiu mergaitišką, bet pakankamai rimtą priklausomybę įsigyti kuo daugiau rūbų. Nesvarbu, kad daugelis mano grožybių parkeliauja iš antrų rankų ir aš neišleidžiu šimtų litų rūbams, bet ar man tikrai kas mėnesį reikia kažko naujo? Ar negaliu išmokti pasidžiaugti tuo, ką turiu? Kartais mes galime nepastebėti kaip lengvas apsipirkinėjimas gali tapti gobšumu...Biblijoje sako: "Keep your life free from love of money, and be content with what you have, for he has said, “I will never leave you nor forsake you.” (Hebrews 13:5) Todėl šis laikas ir bus ypatingas, nes turėčiau bent jau iškmokti įvertinti tai,ką turiu...
   Tai sau pasakiusi, nuo nevilties jausmo perėjau prie džiaugsmo, kad darau kažką ypatingo! Ir galų gale valandos bėgyje mano spinta sumažėjo trigubai ir joje liko tik 40 items! Yey!
Jei įdomu liko 3 sijonai, 2 kelnės, 5 batų poros, 4 suknelės, 3 liemenės, 1 švarkas, 7 megztukai, 5 bliuskutės ilgomis ranlovėmis/marškiniai, 4 bliuskutės trumpomis rankovėmis ir 6 marškindėliai. Va! Skamba neblogai...

   Dar vienas dalykas, nuo šiandien tikiuosi kasdien įmesti trumpą postuką su savo tos dienos outfit. Viena draugė pasiūlė ir aš pamaniau: ,,O kodėl nepamėginus?"
Nors tiesą sakant, kai jau įdarbinau savo mylimą kambariokę į fotografes jaučiausi labai keistai, lyg per daug dėmesio skiriu tokiam dalykui, kaip dienos apranga...Dar žinoma ir fotografuotis esu visai neįpratusi, tai besistaipydama (jei taip galima tai pavadinti) jaučiausi lyg mėginčiau kažkuo apsimesti, kuo iš tikrųjų nesu...
    Šiaip ar taip va prašau:
Vakar berašant savo skiltį, mane įkvėpė Kayley sumaišyti skirtingus patterns, suderintant jų atspalvius. Todėl šiandien užsidėjau dryžuotą šalį ir kaip mano kambariokė sako "žavingą" gėlėtą suknelę :) 
Jei įdomu, kaip reikia taip užsidėti šaliką, tai va Jums video tutorial:

Jį galima užsukti dar tvirčiau, bet aš dažniausia darau laisvesnį variantą. Greita ir gražu!

Outfit items: 
  • Suknelė iš nuostabios Kretingos second hand parduotuvės už ~10 Lt.
  • Megztukas iš Stradivarius parduotuvės, pirktas praeitąmet už ~40 Lt.
  • Šalis...Hmm...Jei gerai prisimenu tai iš maximos :DD už maždaug 15 Lt. Man regis jį pamatė mano mamytė ir panoro man nupirkti. 
  • Laikrodukas mano brangiausios močiutės. Senolis, bet puikiai veikia ir primena močiutę, kurios, deja niekada neteko pažinti, bet mama sako, kad esu į ją panaši.

Tai šiandien tiek. Sėkmės Jums mano mielosios!

1 comments:

Gerda said...

wow, Eglut, kaip smagu :) mokysiuosi ir aš taip šalį užsirišti, ir taip pavasariškai. Nuostabu :) man patiko Biblijos eilutė ;) Džiaugiuosi, kad ėmeisi šio eksperimento. Galėsiu pasisemti tavo nuostabių idėjų ;)