Thursday, March 24, 2011

8th Daily Inspirations & Home Decorating

    Šiandien buvo stebėtinai įdomi diena - visko buvo. Ir pamokėlių turėjau, ir į paskaitą nuėjau, ir chapell'e kalbos apie gentleness paklausiau, ir į kitą miesto galą pas savo praktikos mokytoją nuvažiavau, ir su sužadėtiniu ir jo mama spėjau papietauti, dar ir universitete Sale is over vakarienėje su draugais pabūti, ir bendrabutį Pod event'e sudalyvauti, kur piešėmė (tarp kitko ant sienos mano kaimynų šedevrus ir galite pastebėti), skanavome keptus obuolius tešloje su medumi ir cinamonu, ir tiesiog bendravome... Tokiomis dienomis, atrodo, kad 24 valandos tikrai buvo sėkmingai išnaudotos! Kad daugiau tokių dienų!
    Įdomus pastebėjimas dėl savo šiandieninės aprangos, nuoširdžiai pasakysiu, kad nesijaučiau per daug gerai ir net visai nenorėjau fotografuotis, bet kas keisčiausia esu patenkinta kaip atrodau nuotraukose. Tokia casual, atsipūtusi mergaitė su šiokiu tokiu šaliko akcentu. Čia, matyt, reikia dėkoti savajai fotografei! ;))* AČIŪ IEVUT! ;)
    Dėl kasytės, jau minėjau vakar kaip maždaug pasidaryti, daugiau skaitykite čia

 

Outfit items:
  • Mėlyna bliuskutė. Reserved 20-40 Lt pirkta praeitąmet išpardavimo metu.
  • Liemenė. Stradiarius ~30-50Lt. Pirkta prieš metus.
  • Sijonas. Stradivarius ~60Lt. Pirktas prieš 2-3 metus.
  • Batai. Kretinga, 120 Lt. Pirkti rudenį.
  • Šalikas. Man regis iki parduotuvė. :) ~15Lt
  • Auskariukai. Kurie nelabai matosi :) Gavau dovanų.
INSPIRATIONS

Raudonas paltukas...

G-l-a-m-o-r-o-u-s

Paris Fashion Week AW 2011....Amanda, 

Fashion and Accessories Editor, Gotham Magazine, after Louis Vuitton.

:



DIY



HOME DECORATING

O kad tik mano rūbų spinta būtų kada tokia organized!

LENTYNOS:


Tai tiek, gero Jums ketvirtadienio!

5 comments:

Gerda said...

kaip miela. Tu tikrai atrodai nuostabiai ;) šukuosena, stilius. Jaučiu tave pergirsiu per visas likusias dienas :D
šiaip tikrai gražus namų dekorai. Vakar sugalvojau nereikalingus daikčiukus susidėti į stiklainius ir tikrai nerealiai atrodo, kaip namų puošybos elementas, tik deja mano kambary niekur nėra kur dėti.

Unknown said...

Draugu,
Man tos lentynos irgi laaabai patinka..labai jau prijauciu joms. O cia vienon foto ta melynai-baltai dryzuota kede -pasakiska kokia visa!

ir beje, nereik man dekoti. Cia tu juk modelis ir tu isduodi visa vaizda, o as tik mygtukus paspaudau ]] zinoma, dziaugiuos, kad tau siosios nuotraukos patinka.
Ir smagu paskaityti, kad tokia produktyvi diena buvo, mat nezinojau kai kuriu detaliu :Pfonsto

Renata said...

o man nepavyksta susipinti plauku taip kaip tau arba tame tutorial! :(

Gerda said...

Ten reikia eglute pinti tik iš vienos pusės. Nežinau kaip tiksliai tas būdas vadinasi.

Eglė said...

Aciu Gedrut ir Ievut uz komentarus! O Renata, sekmes paslaptis - nepasiduoti!!! Patikek man pirmais trim kartais visai nepavyko, reikejo viska ardyti, bet po to perpranti kaip kas ten ir galiausiai pasiseka ir kuo tolyn tuo lengvyn! Megink dar karta kada veliau ir tikrai pavyks! Garantuoju! ;))) Be to aciu, kad uzsukai i mano bloga ;))